Petua untuk hilangkan SEDU

            Mesti guys rasa tak senang kan kalau sedu...kata plak tiba-tiba tersedu depan BF/GF....MALU!!!!!....hahaha @_@....
           Aku ni bukan la doktor pakar....cuma blajar dari pengalaman...haa, daripada dok membebel entah apa-apa baik aku teruskan pada tujuan aku...Yang pertama, guys perlu menahan nafas selama beberapa saat...jangan pula sampai muka naik biru..daripada nak hilangkan sedu kang hilangkan nyawa pula...
          Kalau tak jadi apa juga berkumur dengan air dan letakkan beg ais pada diafragma...kalau sedu guys masih liat juga nak hilangkan, guys minum air mineral atau air sodadengan pantas...
          Yang ni pula aku tak jamin...ni petua mak aku kasi..kalau nak hilangkan sedu makan sedikit gula tak pon makan sesudu mentega kacang...
           Kalau petua ni pula aku tak berani...kalau guys nak cuba juga, aku nasihatkan guys siapkan insurans ok...aku ambil dari majalah iaitu tutup mata dan perlahan-lahan tekan bola mata guys...jangan pula guys gunakan hammer untuk tekan...hehehe...maut menanti...=D

Comments

Popular Posts