✿✿✿Soal CiNtA?? ✿✿✿

Cinta?? haha..entah kenapa malam2 macam ni rasa nak cerita tentang cinta. Mungkin rasa bosan sangat malam ni. Sambil bertemankan lagu Talking To The Moon daripada Bruno Mars, jiwa ini terusik seketika takala kesunyian melanda. Aku Bercinta?? tak ada la.... just saja nak borak kosong tentang hal ini. Bagi aku orang yang bercinta ni banya kategori.

KeKaSiH Gelap: Rasanya ini kategori aku. Kekasih gelap bukan bermaksud wajah kekasih yang gelap...Silap Ooii...Kekasih gelap bermaksud sesorang yang menyukai, menyanyangi dan mencintai pada seseorang, tetapi si dia tak tahu. Bahaya Ooii cinta macam ni.. Asyik makan hati je... <daripada pengalaman>

CiNtA SeJaTi: Aku pelik la orang yang jenis kategori macam ni. Bila aku bertanya, berapa lama mereka bercinta mereka menjawab tiga tahun dan ada yang sampai enam tahun. Aku bukan jenis yang tak boleh setia cuma tiada yang betul2 setia dengan aku. Asyik curang je mereka tahu. Cinta Sejati ni kadang kala tak dapat dipisahkan. So sweet kan..tapi apabila mereka bergaduh, mereka cuba selesaikan dan akan mengambil sebagai pengajaran.. 

Sebenarnya banyak lagi kategori cinta kalau nak diungkap. Takut tak larat nak dibaca je. Setiap jodoh ditangan tuhan. kita hanya mampu berdoa, merancang dan berusaha. Semoga kita ditemukan dengan orang yang kita akan sehidup dan semati. SeTiA HuJuNg nYaWa

Comments

Popular Posts