Assalamualaikum dan salam blog untuk yayang semua..>__^v

Parodi...Herr!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...Hemm..Fasya sedang dengar radio Klasik Fm (Wahh klasik lagi tu) sambil lihat hujan turun renyai2 dekat luar.. Kurang la sikit rasa dahaga hari ni.. Al maklumlah PUASA...hihi...opsss terbabas daripada tujuan sebenar pula... Ok2 focus... 

Hari ni fasya nak cakap tentang ParodI..Ala yang macam dorang suka buat dekat youtube tu..Fasya tak tahu la maksud parodi secara saintifik tapi yang fasya tahu dorang ni macam ikut balik video yang dorang nak tujukan dalam versi MELAWAK <lawak kerr... Ok,fasya tak menafikan yang fasya suka juga tengok video parodi ni.. Bukan sahaja suka tapi gilerrr.... Mahunya tidak, bila tengok video macam tu ketawa terguling2 macam nak putus urat ketiak...pandai dorang buat lawak...

Tapi fasya terfikir juga apa perasaan tuan kepada original video tu...Mesti sedih..Yela macam di hina pula...Fasya tak ada pengalaman dijadikan mangsa parodi atauuu membuat parodi... yela kan hati wanita macam fasya mudah tersentuh dan memahami bagi mangsa parodi< eyuckk nak muntah..kadang kala ada sesetengah orang yang buat parodi ni cuma nak populariti je..dengar betul2 SESETENGAH
sahaja...

Tadi fasya cakap tentang orang yang buat parodi, sekarang mangsa yang kena parodi...Kadang kala sedih juga tengok si mangsa2 ni...Tapi ada SESETENGAH mangsa ni pun cari masalah juga.. Buat video entah apa2...Haiss,,jangan ngutup lebih2, puasa.... Tapi serius la fasya cakap.. Korang tengok, korang nilai...padan la dorang buat video korang parodi pun...

Apa2 pun ada yang baik dan buruk di sebalik parodi ni... Time kita sedih boleh la tengok video macam tu.. Jangan pula ketawa sampai orang lain kata yang korang gilerr.. yela tadi sedih sekarang ketawa.. apa2 pun ada video di youtube yang memberi mesej..Emm,, macam video matluthfi atau aman wan dan banyak lagi ...Dah la penat fasya berceloteh sorang diri..kalau korang nak balas apa2, komen je dekat bawah ni..Di alu2kan..Bye..Assalamualaikum..





 
Post a Comment