Tension!! Haiss semakin membesar...


... So Sweet..

Assalamualaikum dan salam blog untuk anda semua..

hari ni mood saya terencat skit apabila someone ni telah merosak mood untuk hari ni....Tension betul.. Mahu saja saya tumbuk 100x je dia... Astaghfirullahalazim...Haisss...

Okay, hari ni saya nak cerita tentang perubahan fizikal diri saya sendiri... Stress lagi.. Orang kata kalau ada masalah, kita kena berkongsi.... Sebab tu saya nak cerita...

Ala badan saya mula membesar.. biasa lah semenjak tamat pelajaran di Pra- U, saya asyik makan tidur..makan tidur.. Kerja pun dekat rumah je.... Nak bersenam?? Perhh lagi jarang... Kadangkala tengah malam pun sempat bagun untuk makan..

Dulu masa lepas SPM saya sempat kerja sebagai model pengantin di sebuah butik tapi kalau sekarang.....OUT sajalah... Emmmm....Lepas ni kena berkerja kuat untuk menguruskan badan nampaknya... 



Apapun saya bersyukur dengan kurniaan Allah..Alhamduillah.. Okay lah, itu sahaja...Bye...Assalamualaikum...^____^





Comments

Popular Posts