Virtual Piano - Tetap Menantimu.


...YummY...


Assalamualaikum dan salam blog untuk anda semua...

Sekarang ni saya dah mula tak aktif dekat blog.. Bukan apa, minggu ni asyik sibuk pergi berjalan - jalan (sebenarnya naik kereta)... Pasal ceritu tu, nanti saya ceritakan dekat post seterusnya..

Hari ni saya nak post tentang chord Virtual Piano lagu Tetap Menantimu by Nomad... Ala yang popular tentang drama Love U Mr Arrogant... Datang mood nak main music ni bila perasaan bersalah dan sedih mula datang... Cewahh,, layan perasaan pulak... Ok, kalau nak tengok saya main singgah dekat video di Fb saya ni...
Virtual Piano Tetap Mencintaimu (Nomad)... Alang2 add saya sekali...^___^v

first buka virtualpiano.net ...

ni dia sheet virtual piano

s asd hgffds
aspas asd asdgffds
pg fgfspiop s r y uiu

s as as apui sss
apa sd apapoo
ppp oP popoiis
pas ss ss pasa

S SS df pp hh gg
hgfdh gf dd ff  fgfdsadfs
pgfddsas


* yg mna huruf besar perlu tekan shift dgn huruf tersebut (serentak)

Itu sahaja, nanti kalau rajin lagi (KALAU) saya postkan virtual piano dengan lagu2 melayu.... Kalau senang @ susah comment bawah ni, nak tengok sikit.... bye Assalamualaikum...

Comments

Popular Posts