Semakin Menyepi



Assalamualaikum dan salam blog untuk anda semua... =|

Sekarang ni saya semakin menyepi dalam blog, twitter, dan pesbuk.. Rmai juga yang tanya saya knpa dah mula tak aktif.. bkan apa, saya mula sibuk sikit buat 2, 3 bulan ni... Dengan kerja, kenduri adik beradik dan baru - baru ni bapa saudara yang rapat dengan saya sudah meninggal dunia.. Terkejut koma saya dibuatnya.. Apa pun saya harap rohnya ditempat orang yang beriman.

Kadang - kadang terfikir juga nak buang blog ni, tapi rasa sayang pula.. sebab banyak kenangan 2013.. so, saya ingat nak ubah blog ni dengan berwajah baru.. Insyaallah, kerja itu disusuli kemudian...

Rasa rindu pula dekat kawan2.. Ada juga contact dengan cikgu.. Apa lagi jawapannya, "Datanglah sekolah jumpa cikgu..".. Ni yang malas, rasa malu +  segan...

Sekarang ni saya mula serius dalam bidang penulisan...Itulah kerja saya..Insyaallah, harap dapat mencapai matlamat...Ramai yang bagi sokongan, especially kawan, mak saudara dan abah...Walaupun cita - cita saya ditentang oleh mak, saya akan cuba buktikan...Insyaallah..

Itu sahaja yang saya nak kongsikan dalam benak otak saya..haha.. ok bye Assalamualaikum..

Comments

Popular Posts