Coretan 3 Minggu


Assalamualaikum dan salam blog...Sekarang ni saya semakin sibuk.. Nak updates dekat blog pun terlupa...Maaf bagi sesiapa yang minta saya postkan, tak dapat ditunaikan...

Lepas dapat keputusan Universiti 12/8/2014 terus keadaan menjadi kecoh.... Saya memang berharap dan menjangka agar dapat dalam negeri Kedah, TAPI saya dapat UMS Sabah.... Tak pernah terlintas dalam hidup nak ke sana... Tak pernah terlintas nak naik kapal terbang... Paling jauh yang pernah saya pergi pun Pahang je...Hurmmm....

Kalau ikutkan hati memang tak nak pergi... Tapi rezeki jangan ditolak... First, my family pun rasa berat hati nak lepaskan saya... Apabila saya pujuk dan terus memujuk, alhamduillah mereka mengizinkan saya pergi...

Bermula dari hari itu, saya tak pernah rasa rehat secukupnya... Setiap hari schedule saya penuh.. Tak pernah satu hari saya tak keluar...Selama tiga minggu, macam2 pekara yang saya perlu fikir....

Alhamduillah, segala urusan telah pun siap... Tinggal 3 hari lagi saya akan ke sana... Doakan perjalanan saya... Bye Assalamualaikum...

Comments

Popular Posts