Pejam Celik.... Pejam Celik

Assalamualaikum dan salam blog untuk anda semua....

Alhamduillah, hari ini barulah genap 8 hari di UMS Sabah... Mulanya rasa takut sangat... Biasalah saya ke sana seorang diri... Dari Kedah ke Sabah... Saya tak tahu apa yang perlu dibuat jika sampai disana... Saya tak tahu nak mula dari mana... Alhamduillah, ucap sekali lagi... Apabila sampai sahaja saya disini, abang- abang dan kakak - kakak PSM banyak membantu... Mereka mengangkat barang saya yang amaaaatttt berat tanpa mengeluh... Mereka uruskan di Lapangan Terbang KK sehingga sampai di UMS... Serius saya cakap... Saya hanya mampu terdiam seribu bahasa kerana melihat keikhlasan dalam membantu kami yang seperti terapung di awan....

Saya sampai agak lewat iaitu jam 9 malam.... Saya tinggal di kolej kediaman E... Tingkat 3... Haaa,, penatnya nak bawa bagasi yang berat ni... Sudahlah terpaksa membawa 5 beg besar... Stressss!!! Nasib baik ada Abang senior yang membantu....

Sepanjang Orientasi ni saya tak boleh nak ungkapkan perasaan bagaimana... Begitu terindah dalam hidup saya... Hanya orang yang mengikuti dan memahami program MSM akan tahu perasaan saya...

Alhamduillah, sekarang saya mempunyai rakan... Housemates pun tak sombong... Rupanya orang Sabah ni tak sombong.... Kalau jumpa pun dalam segelintir je... Okaylah, tak sedar pula nasi goreng telur sudah pun habis dimakan... Kalau boleh saya nak cerita macam - macam lagi... Petang ni saya ada kelas.. Okaylah saya nak balik ke bilik... Bye Assalamualaikum....

Comments

Popular Posts