Begini lah aku disini...

Assalamualaikum dan salam blog untuk anda semua.....>_^


Muka time mula bosan dalam kuliah petang..haha

Hari ni masuk hari yang ke lima aku demam. Mungkin kena hujan minggu lepas. Masih Lagi selesema. Dan semalaman aku tak tidur. Macam2 benda aku fikir. Dengan masalah cinta, assignment, study lagi. But, it's ok sebab semua tu normal sebagai seorang pelajar. Lepas solat subuh, rindu tetiba nak update blog. So, what's up guys? Hari ni cuti Wesak. Aku ingat nak jejalan gi One Borneo Hyper Mall. Tak shopping pun, just window shopping. Kau ingat aku kaya?? Haha..

Malas aku nak ajak orang lain teman sebab nanti bertambah tension. Nak ajak orang tua tu a.k.a "Dia tu" takut menyusahkan + menganggu dia pula. Ye la, aku bukan nak beli barang penting pun. 

Bukan selalu aku nak jalan sorang. Pernah sekali aku jalan ke One Borneo terjumpa satu kumpulan artis yang duduk melepak. Masa tu tak berapa ramai orang sebab hari Khamis kan. Masa aku jalan nak ke Harris, aku berselisihan dengan kumpulan Forteen. Aku just tengok je sebab segan kut. Tak kan lah aku nak minta bergambar pula sedangkan aku sorang je perempuan. Dah la handsome2 geng kumpulan tu. 

Mana nak tahu kali ni aku dapat jumpa orang yang lebih terkenal ke..Haha...Tak de la... Yang aku harap hari ni akan disinari dengan cahaya kebahagiaan setelah penat menangis.



Comments

Popular Posts