Sempurna Oleh Waktu

Assalamualaikum dan salam blog untuk yayang semua....>_^v....

Lama betul kita tak chut chit chut chit dkat blog ni kan...Maaf pada siapa2 yang hantar mesej sampai sekarang saya tak balas...Sekarang ni agak sibuk sikit... Sampai ada orang hantar chat yang fasya sani ni macam chips more....haha...adik sayang, chips more boleh makan...akak tak boleh dimakan...haha, gurau je.... Rasanya tak lambat untuk saya ucap Salam Ramadhan....hari ni masuk puasa yang kedua...

Saya tak nak cakap panjang sebab lepas ni saya ada exam Bumi dan Bencana Alam pula...cukup untuk melepaskan kerinduan...Oh ya, sebut kerinduan baru saya teringat nak share satu lagu baru ni daripada Ir Radzi...Saya suka dengar lagu ni... Dia ibarat menyentuh jalan hidup saya disini.. Tapi jangan salah faham ye...saja2suka....

Sempurna waktu
Ada dirimu
Ada cintamu
Apakah kita
Akan bersama
Harus bersama
Semua indah
Kan bererti
Rasa hati lagi
Sungguh ku milikmu
Kau milikku
Takkan ada
Yang pisahkan kita
Ku mampu bertahan
Cepat atau lambat
Mampu bertahan
Sempurna oleh waktu
Sungguh ku melikmu
Kau juga milikku
Sempurna
Semua indah
Kan bererti
Rasa hati lagi
Sungguh ku milikmu
Kau milikku
Takkan ada
Yang pisahkan kita
Ku mampu bertahan
Cepat atau lambat
Mampu bertahan
Sempurna oleh waktu
Takkan aku tinggalkan dirimu
Ku mampu bertahan
Cepat atau lambat
Mampu bertahan
Sempurna oleh waktu
Sempurna oleh waktu


Comments

Popular Posts