Kupi Kupi Dulu Bah



assalamualaikum dan salam blog untuk anda semua....

lama betul saya tak post di blog.. Rasanya dah 5 bulan....Rindu saya tak?? Ahaha...tak malu... Ok, serius2...Sebenarnya saya bosan betul sekarang ni...Nak menonton Tv, cerita yang ditayang pun tak best pun... Nak baca novel pun tak ada feeling sekarang.... Haisss,,, mengomel dekat sini pun lagi best... Sekurang2nya korang semua baca....ahaha

Sem lepas, memang sibuk memanjang dan sebab itu juga saya tak dapat update blog...Macam- macam kajian yang perlu disiapkan. Tapi yang bestnya apabila setiap kajian memerlukan field trip...Owh Yeaaa!!!... Jalankan kajian sambil bercuti...yuhuu!!!

Bagi saya rugi kalau belajar di Sabah tapi tak pernah menjelajah bumi di bawah bayu... Kecantikan, keunikan, confirm buat kita tersenyum puas....




































Comments

Popular Posts